Šiandien

Renginys įvykoLiMA CMO SUMMIT'24

Aprašymas

LiMA CMO SUMMIT'24 susidės iš 2-ų dalių:
• Visos dienos konferencijos;
• Apdovanojimų vakaro su Metų CMO'24 paskelbimu.

Konferencijos tikslas:
Kelti CMO kompetencijas ir skatinti tobulėti, stiprinti CMO svarbą kompanijoje bei įvaizdį visuomenėje.

Konferencijoje atsakysime į klausimus:
• Kaip marketingas gali daryti strateginį poveikį organizacijoms?
• Kokių kompetencijų ir įgūdžių reikia marketingo vadovams? Kaip siekti augimo ir karjeros galimybių?
• Kaip valdyti ir motyvuoti marketingo komandą?
• Su kokiais iššūkiais šiandien susiduria marketingo vadovai?
• Kaip marketingo vadovai gali vadovauti pokyčiams organizacijose?

Kam skirta konferencija?
Marketingo vadovams, marketingo projektų vadovams, kitiems su marketingu susijusios srities vadovams, organizacijų vadovams ir verslo lyderiams, kurie nori suprasti CMO vaidmenį organizacijoje, kylančius iššūkius bei potencialą.

CMO misija:
Žengti kartu su inovacijomis ir įgalinti organizacijas kurti vertę vartotojams sparčiai besikeičiančioje aplinkoje. Šiuolaikinis CMO atsakingas už autentiškumą, žmogiškąjį ryšį, pasitikėjimą prekės ženklu, inovacijas ir verslo augimą.

Pirmieji konferencijos pranešėjai:
• Jonas Ohman | BLUE/YELLOW bendraįkūrėjas;
• Marcin Samek | MCCANN POLAND inovacijų vadovas;
• Dr. Austėja Landsbergienė | VAIKYSTĖS SODO ir KARALIENĖS MORTOS MOKYKLOS steigėja;
• Romualda Stragienė | INOVACIJŲ AGENTŪROS direktorė;
• Aurelija Kazlauskienė | LIETUVOS DRAUDIMAS valdybos narė bei strategijos, klientų ir marketingo departamento direktorė ir LTG LINK valdybos pirmininkė;
• Dr. Eugenijus Laurinaitis | Psichiatras, psichoterapeutas, mokslų daktaras, docentas;
• Toma Sabaliauskienė | NORD SECURITY marketingo vadovė, LiMA valdybos narė;
• Giedrė Ona Šileikytė | AUTORIAI įkūrėja;
• Dr. Lineta Ramonienė | ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė, CRC PROJECTS vadovaujanti partnerė;
• Andrius Grigorjevas | SYNTHESIS CONSULTING GROUP partneris strategas;
• Giedrė Vilkė, SMP | SWISSMONEY CRO, Metų CMO'23;
• Rūta Gaudiešienė, SMP | CIVITTA partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė;
• Regimantas Urbanas | SURFSHARK marketingo vadovas, Metų CMO’22;
• Diana Župikovė | NARBUTAS INTERNATIONAL turinio marketingo vadovė.

Renginio organizatorius: Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) yra 19 metų veikianti ne pelno siekianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą ir marketingo bendruomenės būrimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1400 fizinių ir juridinių narių bendruomenę. Plačiau apie LiMA narystę: https://lima.lt/lt/naryste-lima.html
Skaityti daugiau
Siųsti užklausą renginio organizatoriams

Paieška

Draugaukime KaVeikti.lt Facebook